vrijdag 1 juli 2016

Voorpret met Niic0leiine

Donderdag 21:36
Er is voetbal op tv. Tijs ligt op mijn been en ik verveel me. Net twee snacker jacks gegeten. "De verpakking staat beneden" gaat er door mijn hoofd. Maar ik weerhoud me. Noem het luiheid. Maar daarom ben ik blij dat ik al in bed lig.
Net heel verstandig al geen cake genomen. Ook vergeet ik een beetje dat ik dit weekend alleen maar etentjes heb.

67 dagen
Ik word zo blij als ik deze getallen zie. Nog 67 dagen tot onze vakantie. Nog een paar dagen meer en dan vliegen we. Lufthansa zal ons naar orlando brengen. In de avond  (orlando tijd) zullen we aankomen. Daarna 3 nachten in The Point orlando resort. De planning is om daar eerst een dag te winkelen en een dag naar Universal te gaan.
Tot zondag. Dan breekt de dag aan dat we richting de cruise gaan. Vanuit Orlando naar Haïti, Jamaica, Grand Cayman en Cozumel. We varen met Royal Carribean / Freedom of the seas.

ZIN IN!

See you soon by Niic0leiine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten