zaterdag 2 juli 2016

Winkelen met Niic0leiine

Zaterdag 08:13
Ik word wakker. Een beetje laat voor ons doen op een zaterdag. Zal het komen door de late avond gisteren?
Vrienden van ons waren komen eten en daarna hebben we phase10 gespeelt.
Plassen... dat gaan we maar eens doen. Ik stap uit bed en wil weglopen. Een pijnscheut schiet door mijn voet.
"Hielspoor" denk ik meteen. Maar in tijden niet meer zo erg! Ik strompel naar de badkamer.
Laatste keer dat ik er zoveel last van had was na het lopen van de avondvierdaagse. Zover ik weet heb ik dat  niet gedaan vannacht.

Nieuw matras en praxis
Vandaag gaan wij ons nieuwe matras ophalen. Een box was doorgezakt. Dit viel gelukkig nog in de garantie. Onderweg zijn we nog ff gestopt bij de praxis. 
We wilde kijken voor een afzuiger lamp. NIET TE DOEN. Er moet een tl buis in. Maar alles wat ze hebben hangen is groter dan onze maat.
Gelukkig heeft Tijs wel nog ff een Makita boormachine gescoord. 


Tuin
Vandaag moest er ook echt wat aan de tuin gebeuren. Onze hortensia was niet meer het centrale punt. Dit was helaas het onkruid geworden. Potver wat stond de tuin vol en we hebben niet eens een grote tuin. Er past net een hortensia in.
Dan weten julie wel hoe groot die is.
Ik hoefde bijna niet te bukken voor het plukken van onkruid. Het was schandalig. Zal dit te maken hebben met de regen die we gehad hebben samen met de zon? Hoe dan ook... het is weer leeg. Alles aangeveegd en we zitten ff rustig wat te drinken.

Uiteten
Vanavond zijn we gaan uiteten. Heerlijk bij Vesta. Dit om onze reisadviseurs te bedanken voor alle hulp !
Natuurlijk hebben we teveel gegeten. Maar dan doen we het morgen gewoon rustig aan.
Vesta is zeker een aanrader. Je kunt hier onbeperkt eten. Per ronde 1 gerecht. Het eten is erg lekker en de bediening was erg snel.
We kwamen niets te kort.


Morgen is het sauna time !

See you soon by Niic0leiine!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten