vrijdag 15 juli 2016

Vakantie met Niic0lleiine

Vrijdag 19:00
"VAKANTIE" is het enigste wat ik nu denken kan. Heerlijk een week niets doen. Feesten in Nijmegen, Ikea, Eindhoven. Noem maar op, het kan niet stuk.

DingDong
Nu staat er weer een collecte voor de deur. Net alsof ze met mooi naar buiten komen. Van de week was het nog Make a Wish. Nu het Longfonds.
"Waarom wilt u dan niet doneren??" Wordt er dan gevraagd. "Omdat ik mijn gegevens niet op jou tablet wil zetten!" Als ze nou gewoon een collectebus hadden. Maar ja.. Dat is tegenwoordig "niet meer veilig". Tijs zei nog:
"Het was een mooi vrouwke, maar ik laat me niet inpalmen."
Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat deze fondsen geld nodig hebben. Maar ik wil mijn gegevens gewoon niet geven aan iemand met een tablet aan de deur.

Strijd tegen de kilo's
Vanmorgen was het weer weegtijd. Ik ben ongeveer een maand bezig nu. 
33 inlogdagen om precies te zijn bij mijn app. In totaal ben ik nu 7.5kilo kwijt en ik voelde me GEWELDIG vanmorgen! 
Er gaat niets boven het gevoel toen ik de getallen zag staan. In tijden heb ik die getallen gezien. (IIG niet op eigen kracht.)

Vierdaagse feesten Nijmegen
Wij wonen dicht bij Nijmegen. Het is dan noodzakelijk dat wij ook naar de stad gaan voor de feesten. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik me geen zorgen zou maken. Na alles wat er gebeurd is ga je toch denken. Maar we proberen ons er niet door te laten beïnvloeden, want dan hebben ze ons deste meer.
Daarom gaan wij gewoon naar een aantal gezellige avonden en zorgen we voor een goed aantal glazen wijn.

Nou wij gaan onze eerste vrije vakantie avond vieren met YouTube en film's. Lezen jullie de volgende keer weer mee?!

See you soon by Niic0leiine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten