zaterdag 9 juli 2016

Relaxing with Niic0lleiine

Zaterdag 12:31

Salade als lunch. Left-over salade is het deze keer. Het is er vanaf gister natuurlijk niet beter op geworden. Maar de smaken kloppen nog.
Nu maar niet teveel in het bakje kijken.
Tijs is aan het gamen en ik heb rustig de tijd om wat voor mijzelf te doen.



Administatie

Vandaag vond ik het ook weer eens tijd voor de administratie. Die stapelde zich op. Omdat tegenwoordig toch alles automatisch en digitaal gaat heb ik niet de drang om wekelijks de administratie (die nog per post komt) in de klappers te doen. Maar sinds de hypotheekafschriften en Tijs zijn loonstroken digitaal gaan, komt er bijna niets meer binnen om te verwerken. Dus ik was ook zo klaar.


Oefenen
Omdat we vandaag niet heel veel te doen hebben, had ik tijd om nog ff te oefenen met schminken. Morgen mag ik tijs lenen als model, nu moest ik het weer even om mijn armen doen. Gaat steeds beter al zeg ik het zelf. 
Alleen het geeft vaak een zooitje. Armen vol met kleur, tafel en handdoeken. Maar alles is weer schoon.

Vakansideals
Er was ook tijd vandaag om de blog te lezen van een collega van mij. Zij en haar partner bloggen over hun vakantie's. Erg leuk als je het mij vraagt! Nu ben ik toch al een vakantie fanaat, maar door hun verhalen kom je toch echt in de juiste mood. Ook benieuwd en zin in een wegdroom moment? 
Give her a visit ! www.vakansideals.nl

Wat brengt de avond?
Jullie zullen nu vast denken "Ga je überhaupt nog wat doen op deze zaterdag?"
Dat is een goede vraag. Maar natuurlijk gaan we nog iets doen.
We eten vanavond bij mijn schoonouders en rijden dan naar mijn schoonzus. Zij is jarig vandaag. Even gezellig een avondje ouwehoeren en kletsen.
Het wordt nee zeggen tegen taart en hapjes. Hoop dat ik sterk genoeg kan zijn vanavond!

Morgen wordt het een middag chillen @ the Kaaij met de meiden. We hebben er zin in! (Als het weer een beetje goed blijft)
Nu is het tijd om ff in bad te gaan relaxen. Heerlijk een zaterdag zonder al te veel verplichtingen!

See you soon by Niic0leiine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten