woensdag 6 juli 2016

Een normale dag met Niic0leiine

Woensdag 17:18
"Gister hebben wij geen blog gezien!" Hoor ik jullie verontwaardig denken.
Dit klopt.. Laat mij het uitleggen.
Na het werk moest ik gelijk gaan eten. Daarna had ik weer mijn schminkcursus.
Maar laat me het goed maken met jullie met deze uitgebreide en gezellige blog. Neem er een theetje bij, dan is het net een gezellig gesprekje!

Schminken
Gister was het draken en piraten les. Echt een jongensles, want ook de spinnen hebben we geoefend.
(op de afbeelding staan ook bloemen, die heb ik voor de les begon nog even snel geoefend)

Het oefenen ging erg goed deze keer. Een stuk makkelijker dan de vlinder. Wel merk ik dat ik meer moet oefenen op de doorloop van kleuren. Dus dat gaan we dit weekend doen.
De piraat is helemaal niet moeilijk, dit kan iedereen wel. We hebben alleen wat tips gekregen hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Binnen 5minuten zat de mijne erop en konden we naar huis. 

Stinkschoenen
Tijs zegt dat het ook gewoon mijn voeten zijn. (maar dat wil ik niet geloven)
Maar mijn nieuwe sneakers zijn erg snel gaan stinken. Zelf denk ik dat het door de regen komt. Ik heb al zoveer geprobeerd om het eruit te krijgen:

  • Gewassen
  • Soda
  • In de vriezer
Maar tot nu toe helpt niets. Daarom heb ik net de Scholl schoenendeo gekocht. Misschien denken jullie "Wat een klets." Maar dit is mijn laatste hoop. Anders doe ik de schoenen een stuk minder aan... Dat is jammer, want ik heb ze net 3 maanden ofzo.
Mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik dat graag.

Citizm
Dit weekend hebben we voor onze reis een nacht geboekt op Schiphol. We vliegen namelijk al om 10:15u en zouden anders al vroeg in de auto moeten zitten. Dit geeft meer rust. We hebben voor het Citizm op Schiphol gekozen.
Net heb ik het hotel beter bekeken. Leuk aangekleed voor de ruimte die ze bieden. Het zijn maar kleine kamers, maar alles is wel goed benut. Daarom ben ik zeer benieuwd hoe het aanvoelt.

Morgen is het weer walking time! Lezen jullie weer mee?

See you soon by Niic0leiine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten