maandag 4 juli 2016

Schminken met Niic0leiine

Maandag 20:24
Pijn in mijn hiel, been en heup. Leuk joh, een stukje wandelen.
Mam en ik zijn samen weer gaan wandelen. We hebben de beweging hard nodig.
We hebben een kleine 2.5km gelopen. Het is de bedoeling dat we twee keer per week gaan lopen. Na een tijdje bouwen dit uit naar meer kilometers.

Vandaag was de eerste keer. We moesten eerst boodschappen doen.
Jammer genoeg ging er door mijn hoofd "Blegh ik heb HELEMAAL geen zin om te wandelen." Het was warm, ik had honger en wilde lekker zitten.
Maar na een bordje spaghetti en wat te drinken konden we er wel weer tegenaan. (een hint, spaghetti voor het wandelen is nergens goed voor *burp*)

Schminken
Morgen is het weer tijd voor de cursus schminken. Ik moest nog wat oefenen van vorige les. Toen hadden we de les vlinders gehad.
Dit viel vies tegen. Maar als je een beetje rustig aan werkt en je van te voren weer waar je de lijnen naar toe wilt trekken dan lukt het aardig.
Probleem is alleen dat het aan de andere kant precies zo moet...
Mijn rechterkant was erg mooi, links was minder. 

Morgen oefenen we monsters en piraten. Een jongens les dus. Denk dat dit me beter ligt. Maar we gaan het morgen zien.

Rustige avond
Na het wandelen en oefenen is het nu tijd voor filmtijd. Police Academy 1 is op Veronica. Tijs vindt dit één van de betere, dus zitten voor de tv. Zelf heb ik hem volgens mij nog nooit gezien, dus ben benieuwd.

Weegschaal
Vandaag was het ook weer weegtijd. In totaal ben ik al 3 weken bezig en het gaat lekker. Vanmorgen stond de teller op -5.2 kilo in totaal.
Trots dat ik was! Nu gaan de echte kilo's tellen voor mijn gevoel. In het begin is het vooral veel vocht denk ik altijd. Hoop nog altijd 1kilo per week te halen, dan voel ik me straks met de vakantie lekkerder in mijn vel. 
Plus als ik zo door blijf lopen met mam dan heb ik ook de kilometers in de benen zitten!

Morgen is het weer Schmink tijd! Lezen jullie weer mee?

See you soon by Niic0lleiine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten